Παραιτήθηκε ο Μπίλης
- Published in Γ' Εθνική
Την παραίτηση του στη διάθεση της διοίκησης της Καλαμάτας υπέβαλε ο Λεωνίδης Μπίλης. Η ήττα από τη Μανωλάδα έφερε τριγμούς καθώς ο προπονητής παραιτήθηκε και τις επόμενες ώρες θα ξεκαθαριστεί εκ μέρους της διοίκησης εάν η παραίτηση θα γίνει αποδεκτή. Φημολογείται πως ο Μπίλης θα έχει συνάντηση επί του θέματος σήμερα με τον Γιώργο Ράλλη.
πηγή mikriliga.com