Εκδρομή στην Κατερίνη από το Blue club
- Published in Γ' Εθνική
Εκδρομή στην Κατερίνη διοργανώνει το Blue Club "Π. Ντοκούζης" όπως ενημερώνει τα μέλη του με την ακόλουθη ανακοίνωση: "Σε μία προπάθεια, σε μία μάχη, σε έναν αγώνα όλοι έχουν το μερίδιο τους στον θρίαμβο και στην αποτυχία. Η μακρόχρονη οπαδική μας παράδοση, επιβάλλει αυτή την Κυριακή να είμαστε πλάι στην ομάδα μας στην Κατερίνη, και όχι να κάνουμε κριτική από τον καναπέ. Ο σύνδεσμός μας διοργανώνει εκδρομή, θέλοντας να βοηθήσει ώστε να έρθουν στο γήπεδο, όσα το δυνατόν περισσότερα αδέρφια.
Πληροφορίες-συμμετοχές, εώς το βράδυ του Σαββάτου στα γραφεία του συνδέσμου".
Tagged under