Τιμωρία 19 αγωνιστικών στον Μυρτάι του Αχέροντα
- Published in Γ' Εθνική
Με ποινή αποκλεισμού 19 αγωνιστικών τιμωρήθηκε ο Γιάννης Μυρτάι του ΠΑΣ Αχέρων Καναλακίου για την κόκκινη κάρτα που αντίκρισε στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Τύρναβο! Επίσης με 4 αγωνιστικές τιμωρήθηκε ο Θωμάς Παππάς και του επιβλήθηκε χρηματικό πρόστιμο 62,50 ευρώ, και μια αγωνιστική ο Κέβιν Κουμπής. Τέλος και σε εφαρμογή του άρθρου 16 παρ.1 περ. β,γ iii του Πειθαρχικού Κώδικα επιβάλλεται χρηματική ποινή 300€ στο σωματείο του Καναλακίου, που μέχρι στιγμής στο 2ο όμιλο έχει ηττηθεί εντός έδρας από τον Πύρασο, πέρασε με διπλό από το Βελεστίνο και την Τετάρτη έρχεται να παίξει στην εμβόλιμη αγωνιστική στο "Π. Μαγουλάς".