noodles volos banner

Δεν έκανε ένσταση ο Πιερικός στο ματς με την Πύδνα

 

Ανακοίνωση για το θέμα που προέκυψε με την υποτιθέμενη ένσταση του Πιερικού κατά της Πύδνας Κίτρους εξέδωσε ο ιστορικός σύλλογος της Κατερίνης, αναφέροντας πως δεν έχει γίνει καμία ένσταση εκ μέρους του για τη συγκεκριμέη αναμέτρηση.

 

Η ανακοίνωση: "Επειδή μετά το παιχνίδι της ομάδας μας με την ομάδα της Πύδνας Κίτρους αναπτύχθηκε μια έντονη παραφιλολογία σχετικά με το αν ο Πιερικός υπέβαλλε ένσταση κατά της Πύδνας, τόσο έντονη μάλιστα που αρκετοί από τους «συνήθεις υπόπτους» έσπευσαν να πουλήσουν εκδούλευση στους υπεύθυνους της αντίπαλης ομάδας, ακόμα και με καταχωρήσεις στα social media, οφείλουμε να διευκρινίσουμε το θέμα στο σημείο που μας αφορά:
Ο Σ.Φ.Κ. Πιερικός, επειδή σέβεται όλες τις ομάδες της Πιερίας, ανεξάρτητα από την στάση που κρατούν κάποιες από αυτές έναντι της ιστορικότερης ομάδας του νομού μας, προσπαθώντας με τις μεμονωμένες επιτυχίες τους να κλέψουν λίγη από την δόξα του Πιερικόού, ΔΕΝ υπέβαλλε ένσταση κατά της Πύδνας Κίτρους. Χάσαμε το παιχνίδι στο γήπεδο και αποδεχθήκαμε το αποτέλεσμα.
Τελειώνοντας, επειδή όντως σεβόμαστε όσα έχει προσφέρει κατά το παρελθόν στον Πιερικό ο «ηγέτης» της ομάδας της Πύδνας, θα θέλουμε να του δώσουμε μια συμβουλή: Την επόμενη φορά που κάποιος από τους καλοθελητές σας μεταφέρει δήθεν πληροφορίες από τον Πιερικό, καλό θα ήταν, πριν τις υιοθετήσετε, να διαπιστώσετε την ακρίβειά τους. Δεν σας τιμά, κύριε, να κατηγορείτε ανθρώπους που προσπαθούν, όπως και εσείς στο παρελθόν, να προσφέρουν στον Πιερικό. Ειδικά εκείνους που έχουν συνδέσει το όνομά τους με εποχές δόξας για τον Πιερικό. Αυτούς εξάλλου θα τους θυμούνται όλοι πάντοτε, κάποιους άλλους όχι. 
Υ.Γ. Γιατί αλήθεια όλος αυτός ο πανικός αυτές τις μέρες; Μήπως κάποιοι κάτι φοβούνταν; Ελπίζουμε τώρα να ησυχάσουν".

Last modified onFriday, 13 November 2015 12:01