Δύο ματς εντός έδρας για τον Πύρασο σε διάστημα τεσσάρων ημερών
- Published in Γ' Εθνική
Ο Πύρασος περιμένει την Κυριακή τον Οικονόμο Τσαριτσάνης στη Νέα Αγχίαλο στο πρώτο από τα δύο εντός έδρας ματς σε διάστημα τεσσάρων ημερών. Ο Δημητριάδης θα εκτίσει τη δεύτερη (και τελευταία) αγωνιστική της τιμωρίας του, ενώ σε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι επιστρέφει ο Νίκος Κοτζαθανάσης από τιμωρία και ο Καρακώστας.
Οι "κυανόλευκοι" μπαίνουν σε ένα μήνα με φορτωμένο αγωνιστικό πρόγραμμα, καθώς ο Νοέμβριος περιλαμβάνει επτά αγώνες, εκ των οποίων οι τέσσερις στο γήπεδό τους και οι τρεις εκτός. Συγκεκριμένα, έχουν δύο στη σειρά ως γηπεδούχοι με Οικονόμο Τσαριτσάνης (1/11) και Φαρκαδόνα (4/11). Πηγαίνουν στο Αιγίνιο (8/11) και υποδέχονται μετά τον Πιερικό (15/11). Ακολουθεί η έξοδος στην Αγιά (22/11), το ντέρμπι με τον Ρήγα Φεραίο (25/11) και το ματς στην Άρτα κόντρα στον Καραϊσκάκη (29/11). Ο Πύρασος ποντάρει στον παράγοντα της έδρας ώστε να διατηρηθεί πάνω από την επικίνδυνη ζώνη και τα δύο προσεχή παιχνίδια είναι με αντιπάλους που έχουν τους ίδιους στόχους. Όσον αφορά σε αυτόν της Κυριακής, ο Οικονόμος άρχισε τη σεζόν με νίκη 1-0 επί του Αχέροντα, ηττήθηκε 2-0 στην Ηγουμενίτσα, είχε ρεπό, κέρδισε 1-2 στη Νεοκαισάρεια, έφερε 1-1 με την Πύδνα και κέρδισε 1-0 την Φαρκαδόνα.