Για το πρώτο διπλό στην ιστορία στη Φιλιππιάδα
- Published in Γ' Εθνική
Τέσσερα ματς χωρίς διπλό στη Φιλιππιάδα απέναντι στον Εθνικό είναι πολλά για τη Νίκη Βόλου, που σήμερα στις 17.00 στην ηπειρωτική πόλη επιθυμεί να κάνει ποδαρικό με το δεξί στο πρωτάθλημα του 2ου ομίλου της Γ’ Εθνικής, φεύγοντας για πρώτη φορά με το τρίποντο από μία αφιλόξενη βάσει αποτελεσμάτων έδρα γι’ αυτήν.
Οι παίκτες που θα αναλάβουν να φέρουν σε πέρας τη δύσκολη αποστολή είναι οι: Τζήμας, Ράπτης, Παπαγεωργίου, Δημολιός, Παπαδήμας, Ναουμίδης, Πετράκος, Παρασκευαΐδης, Αλεξανδρής, Τορεζάνι, Τσιουρέλης, Κόλα, Ματθαίου, Νικλητσιώτης, Βουρδάκης, Κορέτα, Μέτσε και Ζενούνι. Εκτός αποστολής έμειναν οι τιμωρημένοι Παπαδόπουλος και Κόκκας, καθώς και ο ανέτοιμος Μαλακασιώτης, όπως και οι Σοάρες, Γρηγοριάδης, Σφονδυλιάς, Τσιανάκας και Γκάμπας.
Από τη μεριά των γηπεδούχων όλοι οι ποδοσφαιριστές είναι στη διάθεση του Γιώργου Γιάννου.
Ο Μπαλατσούκας (Θεσπρωτίας) είναι ο αρχών της αναμέτρησης, ενώ οι Μωυσιάδης, Παπαλαζάρου (Ηπείρου) οι βοηθοί του.
