Logo
Print this page

Η αφιέρωση του Μπουονανότε

 

Ο τρόπος που πανηγύρισε το δεύτερο γκολ του απέναντι στον ΠΑΣ, μέχρι το χαμόγελο που είχε όταν κρατούσε σφικτά το βραβείο του mvp του ματς, φανερώνουν πως ο Ντίεγο Μπουονανότε στην ΑΕΚ δείχνει να ξαναβρίσκει την χαρά του. Είναι και πάλι ευτυχισμένος ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός. Όμως δεν ξεχνά και εκείνο το μοιραίο χριστουγεννιάτικο βράδυ. Και κυρίως δεν ξεχνά εκείνους που έχασε εκείνο το βράδυ.
Τους τρεις κολλητούς του. Σ’ αυτούς αφιέρωσε ο Μπουονανότε και τα δυο γκολ που πέτυχε απέναντι στον ΠΑΣ. Στο αριστερό του χέρι ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός έχει «χαράξει» τα τρια πρώτα γράμματα από τα ονόματα του Χεράρδο, του Εμάνουελ και του Αλέξις. Και αμέσως μόλις έστειλε την μπάλα στα δίχτυα, φίλησε το σημείο με τα τατουάζ και σήκωσε το βλέμμα και τα χέρια προς τον ουρανό. Εκεί έδειξε.«Δεν υπάρχει μέρα που να μην μου λείπουν οι φίλοι μου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τι έγινε» είχε πει ο Μπουονανότε στη συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα “Ole” μόλις πριν από περίπου δυο εβδομάδες.
Πάντως στην ΑΕΚ ο Ντιέγκο Μπουονανότε έχει ήδη αρχίσει να ζει στιγμές ανάλογες μ' εκείνες την εποχή που φορούσε την φανέλα της Ρίβερ Πλέιτ. Μάλιστα ο Αργεντινός είχε να πετύχει δύο γκολ από τη νίκη της Ρίβερ επί της Ολίμπο με 2-1 τον Ιούνιο του 2008. Παράλληλα, το δικό του μήνυμα και μάλιστα στα ελληνικά, έστειλε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram o Ντιέγο Μπουονανότε, γράφοντας: "Είμαι χαρούμενος που πέτυχα τα δύο πρώτα γκολ, αλλά και για τη νίκη της ομάδας μου. Vamos ΑΕΚ".

sport24.gr

 

Last modified onMonday, 14 September 2015 13:53
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]