Logo
Print this page

Παπαγιάννης: "Μόνο η καρδιά μας έπαιξε ρόλο"

Η Εθνική Εφήβων πήρε αυτό που κυνηγούσε τόσα χρόνια: το χρυσό μετάλλιο! «Η στατιστική δεν παίζει καθόλου ρόλο. Μόνο η καρδιά μας έπαιξε ρόλο. Δεν φοβήθηκα καθόλου. Είμαστε μια ομάδα με μεγάλη αυτοπεποίθηση με 12 καταπληκτικούς παίκτες και 6 άτομα στο τεχνικό επιτελείο, που είναι όλοι τους φοβεροί. Λείψαμε από τα σπίτια μας 2-3 μήνες, δεν είδαμε την οικογένειά μας, αλλά αυτό αγαπάμε. Γι αυτό δουλεύουμε όλο το καλοκαίρι. Και το πετύχαμε. Το πετύχαμε», ήταν τα πρώτα λόγια του Γιώργου Παπαγιάννη, ο οποίος συμπλήρωσε:
«Δύσκολα μια ομάδα θα γυρνούσε παιχνίδι από 17 πόντους. Είχαμε την καλύτερη άμυνα σε αυτό το Ευρωπαϊκό και το αξίζαμε. Αυτό μου έχει μείνει. Σίγουρα, εγώ, ο Βασίλης, ο Διονύσης το κυνηγάμε τέσσερα χρόνια. Το καταφέραμε, το πετύχαμε και θα συνεχίσουμε να παίρνουμε κι άλλα τρόπαια». Για την επόμενη μέρα είπε: «Θα τα σπάσουμε όλα όπως φαίνεται! Και μετά θα συνεχίσουμε ο καθένας τη ζωή του μέχρι να βρεθούμε ξανά όλοι μαζί για να πάρουμε το επόμενο τρόπαιο».

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]