Logo
Print this page

"Στη βολιώτικη κουλτούρα υπάρχει ο αθλητισμός"

Η άποψη του Γιώργου Καλαϊτζή για το μπάσκετ είναι σημαντική. Ο Βολιώτης πρώην αθλητής που ξεκίνησε από τη Νίκη Βόλου, έχει αναδειχθεί παγκόσμιος πρωταθλητής με την εθνική Εφήβων, έχοντας παίξει στο κορυφαίο επίπεδο του αθλήματος (με Πανιώνιο, Μιλάνο, Παναθηναϊκό για 9 χρόνια, Άρη, Πανελλήνιο, Κολοσσό και σε όλες τις εθνικές μας ομάδες). Από την πρώτη ημέρα του Ευρωπαϊκού Κ18 του Βόλου βρίσκεται στην πόλη και παρακολουθεί όλα τα παιχνίδια, οπότε στην ανάπαυλα μεταξύ του χθεσινού τρίτου και τέταρτου προημιτελικού, βρήκαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε μαζί του.

Για την εθνική μας ομάδα των Εφήβων που διαπρέπει στο Ευρωπαϊκό του Βόλου, ανέφερε: «Ταλέντο έχει αυτή η εθνική ομάδα, αυτό που λείπει σε αυτά τα παιδιά είναι ο χρόνος συμμετοχής στην κάθε ομάδα που ανήκουν και θεωρώ ότι κάποιοι εξ αυτών των παικτών σε τρία-τέσσερα χρόνια θα αποτελέσουν στελέχη της εθνικής ανδρών».

Για το εάν η κρίση έχει αναγκάσει τις ομάδες να εμπιστευτούν περισσότερους τους νεαρούς παίκτες, σχολίασε: «Το έκαναν οι ομάδες από μόνες τους και τα παιδιά άλλα έδειξαν έτοιμα άλλα όχι. Τώρα ξεκίνησαν όλοι να δουλεύουν περισσότερο ξανά με τους νεαρούς παίκτες και πιστεύω ότι θα βγουν ταλέντα που θα στελεχώσουν τόσο τους συλλόγους όσο και την εθνική».

Για το επίπεδο του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος που βλέπουμε στο Βόλο, απάντησε: «Νομίζω ότι το επίπεδο είναι καλό, οι ομάδες ήταν όλες κοντά, δεν ξεχώρισε κάποια ώστε να έχει τον τίτλο του μεγάλου φαβορί. Είδατε χθες στους προημιτελικούς ότι έγιναν φοβεροί αγώνες που όλοι κρίθηκαν στο τέλος, στις λεπτομέρειες. Κάθε ομάδα έχει δύο-τρία παιδιά που νομίζω ότι θα παίξουν μπάσκετ, και μάλιστα σε υψηλό επίπεδο. Είχαμε τη χαρά να δούμε στο Βόλο τους μελλοντικούς αστέρες του μπάσκετ λίγο πριν κάνουν το ξεπέταγμά τους».

Για την οργάνωση των αγώνων, εξήρε το ρόλο των εθελοντών: «Η διοργάνωση είναι εξαιρετική, όλοι οι άνθρωποι που ανέλαβαν να διεκπεραιώσουν αυτή τη διοργάνωση έκαναν εξαιρετική δουλειά, και η Ελληνική Ομοσπονδία και ο Δήμος Βόλου, και εγώ θα ήθελα να πω ένα πολύ μεγάλο μπράβο και στον Δήμαρχο αλλά κυρίως σε όλους τους ανθρώπους τους εθελοντές που δώσαν το κάτι παραπάνω. Παρά την κρίση που αντιμετωπίζουμε, ο εθελοντισμός που είναι σημαντικός για την κουλτούρα και τη φιλοσοφία του λαού μας είχε ενεργό συμμετοχή και ο Βόλος απέδειξε ότι μπορεί να τον στηρίξει».

Για τον κόσμο του Βόλου που έδειξε «διψασμένος» για το μπάσκετ, τόνισε: «Γενικά ο Βόλος είναι μια αθλητική πόλη, και εκτός από το μπάσκετ, έχει αθλητές κι αθλήματα από πολλά σπορ. Επειδή έχω μεγαλώσει εδώ, μπορώ με σιγουριά να πω ότι είναι στην βολιώτικη κουλτούρα υπάρχει ο αθλητισμός και έχει ξεχωριστή θέση. Οπότε, θεωρούσα δεδομένο ότι ένα τέτοιο γήπεδο χωρίς τη μεγάλη χωρητικότητα θεατών όπως αυτό της Νέας Ιωνίας, θα ήταν γεμάτο και έτσι συνέβη. Είναι πολύ ωραίο που η πόλη στήριξε την εθνική, αλλά γενικότερα και τη διοργάνωση».

Για το γεγονός ότι ο Βόλος θεωρείται αθλητική πόλη αλλά στο μπάσκετ έχει μείνει πίσω σε ανάδειξη αθλητών και ομάδων, ο Γιώργος Καλαϊτζής ήταν σαφής: «Φταίει το συλλογικό επίπεδο. Νομίζω ότι μια πόλη σαν τον Βόλο δεν μπορεί να υποστηρίξει έναν κατακερματισμό δεκαπέντε ομάδων. Επειδή η επαρχία σου προσφέρει κάποια πλεονεκτήματα, θα πρέπει αυτά να τα εκμεταλλευτούν. Αυτό με 15 ομάδες στην πόλη δεν μπορεί να γίνει. Θεωρώ ότι σαφώς πρέπει να υπάρχουν λιγότερες ομάδες και να μπουν σε μια διαδικασία τέτοια παραγωγική που θα δώσουν κίνητρο στα νέα παιδιά για να παίξουν σε παραπάνω επίπεδο».

Τέλος, τον ρωτήσαμε για τα προσωπικά του σχέδια και την ενασχόλησή του με την ακαδημία του Παναθηναϊκού: «Εγώ θα είμαι στην ακαδημία του Παναθηναϊκού, είναι μια καινούργια ακαδημία σε συνεργασία με τον ερασιτέχνη με έδρα το ΟΑΚΑ. Ξεκινάει ένα πρωτοποριακό, πιλοτικό πρόγραμμα το οποίο την πρώτη χρονιά θα έχει την έννοια της παρουσίας και τα επόμενα χρόνια θα στοχεύει σε μια μεγάλη ανάπτυξη. Είμαι χαρούμενος που είμαι μέρος αυτού του προγράμματος και θα είμαι εκεί».

Φ.Γ.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]