Στις 11 Οκτωβρίου το τζάμπολ στη Basket League
- Published in Μπάσκετ
Αρχές Οκτωβρίου θα ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα της Basket League, όπως ορίστηκε στη συνεδρίαση του ΕΣΑΚΕ. Το πρώτο τζάμπολ ορίστηκε για τις 11 Οκτωβρίου, ενώ η κλήρωση θα γίνει στις 22 Σεπτεμβρίου.
Η ανακοίνωση:
«Μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΕΣΑΚΕ η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί στις 22 του ερχόμενου Σεπτεμβρίου και η έναρξη της Basket League ΣΚΡΑΤΣ της σεζόν 2015-16 στις 10 Οκτωβρίου».