Πρώτη συνάντηση Βουρούκου-παικτών αύριο στη Δήμητρα
Την πρώτη τους συνάντηση και γνωριμία με το νέο προπονητή θα έχουν οι ποδοσφαιριστές της Δήμητρας αύριο το απόγευμα. Για τις 19:00 την Τετάρτη 11/4 έχει οριστεί το ραντεβού με τον Βαγγέλη Βουρούκο στο γήπεδο της Ευξεινούπολης. Ο έμπειρος και…
- Published in Α' ΕΠΣΘ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
