Logo
Print this page

Πήρε Βραζιλιάνο μέσο η Ξάνθη

Την τρίτη της καλοκαιρινή μεταγραφή ανακοίνωσε η Ξάνθη, καθώς απέκτησε τον Έλτον ντα Σίλβα. Ο 29χρονος Βραζιλιάνος μέσος έμεινε ελεύθερος από τον Απόλλωνα Λεμεσού, στον οποίο αγωνίστηκε το περασμένο εξάμηνο, ενώ πριν φόρεσε τη φανέλα της Ντιναμό Βουκουρεστίου. Είναι κεντρικός μέσος και αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά την Ξάνθη.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]