Logo
Print this page

"Ξαφνικά άνοιξε ένας άλλος δρόμος μπροστά μου"

 

Μετά τη διάλυση της ΠΑΕ Νίκη Βόλου πέρυσι τον Ιανουάριο, ο Στέφανος Στρούγγης πήγε στην ομάδα Κ20 του Ατρομήτου και κάνει σταθερά βήματα για να καθιερωθεί στο χώρο του επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Μάλιστα, την προηγούμενη εβδομάδα, από τις 2 έως τις 9 Αυγούστου δέχθηκε κλήση και συμμετείχε στις προπονήσεις της ιταλικής Σαμπντόρια, μαζί με τον συμπαίκτη του Αποστόλη Ρεγκάκο, όπως είχε κάνει κάτι ανάλογο πέρυσι ο άλλος Βολιώτης του Ατρομήτου, Δημήτρης Λημνιός. 

 

 

Το magnesiasports επικοινώνησε με τον Στέφανο Στρούγγη, τον 18χρονο ταλαντούχο Βολιώτη αμυντικό, ζητώτας να μας περιγράψει την εμπειρία του στην Ιταλία. Αρχικά επισήμανε: “Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία για εμένα. Ήταν κάτι το διαφορετικό που δεν το είχα ξαναζήσει. Μια κλήση σε έναν τόσο μεγάλο ευρωπαϊκό σύλλογο όπως είναι η Σαμπντόρια είναι κάτι που θέλει να ζήσει κάθε παιδί της ηλικίας μου που έχει το ίδιο όνειρο με εμένα, να ακολουθήσει τον επαγγελματικό δρόμο στο χώρο του ποδοσφαίρου” και συμπλήρωσε για την παραμονή του στην Ιταλία: “Οι προπονήσεις διήρκεσαν μια εβδομάδα. Έκανα προπόνηση με την ομάδα Κ20 της Σαμπντόριας στις αθλητικές εγκαταστάσεις του συλλόγου. Κάναμε καθημερινά προπόνηση και παίξαμε έναν φιλικό αγώνα με ομάδα της Serie D”.
Σχετικά με το εάν περίμενε αυτή την ιδιαίτερα τιμητική πρόσκληση, δήλωσε: “Όταν μου είπαν ότι επιλέχτηκα να δοκιμάστω στην Σαμπντόρια, σίγουρα ξαφνιάστηκα. Ωστόσο ήταν κάτι που με χαροποίησε πολύ γιατί ξαφνικά άνοιξε ένας άλλος δρόμος μπροστά μου. Έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό και πιστεύω ότι άφησα καλή εικόνα στους ανθρώπους της ομάδας. Έζησα αυτή την εμπειρία που με γέμισα ευχάριστες αναμνήσεις, πολύτιμες παραστάσεις για την ποδοσφαιρική μου πορεία. Θα ήθελα μέσα από την ιστοσελίδα σας, να ευχαριστήσω την ΠΑΕ Ατρόμητος που μου έδωσε αυτήν την ευκαιρία”.
Για τη νέα σεζόν που θα τον βρει στην ΠΑΕ του Περιστερίου και στο πρωτάθλημα Νέων της Σούπερ Λιγκ, ο Στέφανος Στρούγγης σχολίασε: "Ξεκινάει μια νέα σεζόν. Σίγουρα η ομάδα είναι διαφορετική. Το βασικό στάδιο της προετοιμασίας μας πραγματοποιήθηκε στο Ελατοχώρι σε πολυ ωραίες συνθήκες και αθλητικές εγκαταστάσεις, πράγμα που θα μας βοηθήσει για τη νέα χρόνια και τους νέους στόχους που έχει θέσει η ομάδα μας. Ο Ατρόμητος είναι μια πολύ οργανωμένη ΠΑΕ και βρίσκεται δικαίως σε υψηλό επίπεδο καθώς γίνεται μεθοδική δουλειά σε όλα τα επίπεδα, τόσο στην πρώτη ομάδα όσο και στις υποδομές”.
Τέλος, ερωτηθείς για το εάν θα ήθελε να παίξει στο εξωτερικό, απάντησε: “Το να παίξω στο εξωτερικό είναι μια μεγάλη πρόκληση για μένα. Αλλά αυτή την στιγμή έχω το μυαλό μου μόνο την ομάδα που ανήκω και μέσα από τις προπονήσεις, θα προσπαθήσω να βελτιώσω το παιχνίδι μου, να γίνω πιο έτοιμος για κάθε πρόκληση που θα αντιμετωπίσω τη νέα χρόνια που έρχεται”.

Φ.Γ.

 

 

Last modified onTuesday, 11 August 2015 16:13
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]