Τελευταία ελπίδα το Διαιτητικό Δικαστήριο για τους δευτεραθλητές της Γ' Εθνικής
- Published in Ποδόσφαιρο
Η έφεση που κατέθεσε ο Ερασιτέχνης Άρης απορρίφθηκε και η ύστατη λύση για τους «κίτρινους» είναι το Διαιτητικό Δικαστήριο. Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους τρεις δευτεραθλητές της περσινής Γ' Εθνικής.
Αναλυτικά η απόφαση:
«Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Επιτροπή Εφέσεων της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας έλαβε τις εξής αποφάσεις.
Συνεκδικάζει τις εφέσεις με αριθμό πρωτ. 23238 και 23290/18.08.2015. Δέχεται τυπικά και απορρίπτει κατ’ ουσία τις εν λόγω εφέσεις των σωματείων ΑΣ ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Α.Ε ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ, Α.Ε ΚΗΦΙΣΙΑΣ και Α.Π.Ο ΠΑΝΑΡΓΕΙΑΚΟΣ κατά της ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Β΄ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ-FOOTBALL LEAGUE περί ακύρωσης της από 17.08.2015 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης, με την οποία αποφασίσθηκε, όπως το πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής κατηγορίας (FOOTBALL LEAGUE), περιόδου 2015-2016, διεξαχθεί με δέκα οκτώ (18) ομάδες».
