Logo
Print this page

"Πρώτη κίνηση της διοίκησης να ζητήσει συνάντηση με τον κ. Γκιρτζίκη"

 

 

Νωρίτερα φιλοξενήσαμε δηλώσεις του Περικλή Λασκαράκη στο magnesiasports. Ο νέος πρόεδρος της ΕΠΣΘ έστειλε προς τα ΜΜΕ την παρακάτω προσωπική του δήλωση: "Μετά τη συγκρότηση σε σώμα του νέου Δ.Σ. της ΕΠΣΘ, ως πρόεδρος, θέλω αφενώς μεν να καλέσω σε συστράτευση όλους για την επίτευξη του ομολογουμένως δύσκολου κοινού μας σκοπού, ήτοι της επανόδου της Ένωσης στους κόλπους της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, αφετέρου δε, να διαβεβαιώσω ότι θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις, μη φειδόμενος χρόνου και κόπου για την προαγωγή, την αναβάθμιση και την αναγέννηση του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου στο νομό μας. Έργο στο οποίο όλοι χωρούν και κανείς δεν περισσεύει”. Η πρώτη κίνηση της νέας διοίκησης της ΕΠΣΘ θα είναι να στείλει έγγραφο στην ΕΠΟ, με το οποίο θα ζητεί μέσα στην εβδομάδα συνάντηση με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας, κ. Γιώργο Γκιρτζίκη, με σκοπό να λυθεί το πρόβλημα που έχει προκύψει με την τιμωρία της ΕΠΣΘ από την ΕΠΟ.
Επίσης, η διοίκηση της ΕΠΣΘ θα αποστείλει επιστολή σε όλα τα μέλη της ΕΠΟ, στην οποία θα τονίζεται ποια είναι τα συγκεριμένα άτομα που απαρτίζουν το Δ.Σ. της ΕΠΣΘ, εν όψει και της Γενικής Συνέλευσης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας στις 28 Αυγούστου. Θα ενημερωθούν, επίσης, όλοι οι πρόεδροι των σωματείων, οι διαιτητές, αλλά και οι αρχηγοί των ομάδων.”

 

Last modified onTuesday, 11 August 2015 18:41
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]