Logo
Print this page

Δεν θέλει να χάσει Μπιτάνγκ ο Ολυμπιακός

Με το... ζόρι κανείς δεν μπορεί να παίξει σε μια ομάδα. Από την άλλη όμως ο Ολυμπιακός Βόλου δεν θέλει να χάσει τον Κλάρινς Μπιτάνγκ. Δεν θέλει να τον χάσει από την άποψη οτι είναι δικός του παίκτης και ακόμη κι αν φύγει θα πρέπει να αποζημιωθεί για τη μεταγραφή του. Οι δύο πλευρές οδηγούνται στα άκρα, με την ερυθρόλευκη ΠΑΕ να καταθέτει αγωγή. Ο Μπιτάνγκ ουσιαστικά αυτό που θέλει είναι να μείνει ελεύθερος και η Βολιώτικη ομάδα να μην πάρει τίποτα από τη μεταγραφή του. Από την άλλη ο Ολυμπιακός προσπαθεί να διαφυλάξει τα συμφέροντα του, αφού θεωρεί οτι παίκτης του ανήκει. Έτσι ακόμη κι αν συνεχίσει αλλού την καριέρα του, θα πρέπει ο Ολυμπιακός να πάρει κάποια χρήματα για να τον δώσει. Γι αυτό άλλωστε οι άνθρωποι της ομάδας κατέθεσαν στον λογαριασμό του χρήματα, εξοφλώντας τις οφειλές της προηγούμενης σεζόν. Η υπόθεση φαίνεται πώς έχει δρόμο, ωστόσο αν ο παίκτης δεν ενεργήσει σωστά, μάλλον δεν θα παίξει σύντομα ποδόσφαιρο. 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]