noodles volos banner

Ανακοίνωσε Γιαλούση ο Εργοτέλης

Στον Εργοτέλη θα συνεχίσει την καριέρα του ο Λευτέρης Γιαλούσης, που τα τελευταία χρόνια φορούσε τη φανέλα του Ολυμπιακού Βόλου. Οι Κρητικοί ανακοίνωσαν και επίσημα την επιστροφή του έμπειρου αμυντικού στο Ηράκλειο και στην ομάδα τους. 

ο Λευτέρης Γιαλούσης δήλωσε σχετικά: «Όταν αποχώρησα από την ομάδα, θεωρώ ότι ήταν σε μία δύσκολη χρονική περίοδο γιατί μετά «έφυγε» ο Απόστολος Παπουτσάκης, τον οποίο είχα σαν πατέρα μου και τον γιό του, Δημήτρη, σαν αδερφό μου. Επέστρεψα στο σπίτι μου, στο Ηράκλειο, στην ομάδα που με ανέδειξε στη Super League. Ήρθα για να βοηθήσω κι εγώ να επιστρέψει ο Εργοτέλης στη Super League και να δώσω το εκατό τοις εκατό των δυνατοτήτων μου. Ο τρόπος που με προσέγγισαν τόσο ο Δημήτρης Παπουτσάκης, όσο και ο Σταύρος Λαμπράκης ήταν ο λόγος που αποφάσισα δίχως δεύτερη σκέψη να επιστρέψω στην ομάδα».

Η ομάδα του Ηρακλείου απέκτησε και τον Τόμας Ντος Σάντος. Ο 23χρονος (13/03/1992) Γάλλος μεσοεπιθετικός υπέγραψε συμβόλαιο τριετούς διάρκειας. Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του, ο Τόμας Ντος Σάντος δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα το πρώτο μου επαγγελματικό συμβόλαιο με τον Εργοτέλη. Ευχαριστώ την ομάδα για την εμπιστοσύνη της και για την ευκαιρία που δίνει να αγωνιστώ στην Ελλάδα. Ανυπομονώ να αγωνιστώ με τη φανέλα του Εργοτέλη και θα κάνω το καλύτερο για το σύλλογο».