Logo
Print this page

"Ζητάμε συγγνώμη απ' όλο τον κόσμο"

Τους ποδοσφαιριστές εκπροσώπησε ο Αλέξανδρος Νικολιάς, ο οποίος τόνισε: "Κάναμε ένα κακό παιχνίδι, με αυτή την εμφάνιση αδικήσαμε τους εαυτούς μας. Ζητάμε συγγνώμη κι από όλο τον κόσμο, και από τους προπονητές μας. Σήμερα δεν βγάλαμε στον αγωνιστικό χώρο τίποτα από αυτά που δουλεύουμε τους τελευταίους έξι μήνες. Ενάντια σε όλους και σε όλα, δεν το βάζουμε κάτω και θα συνεχίσουμε με αξιοπρέπεια στα άλλα δύο παιχνίδια".

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]