Logo
Print this page

Ενημερώνουν τον κόσμο οι Βαρούτσικος-Τόρης

Δεν περίμεναν τελικά τη λήξη των αγωνιστικών υποχρεώσεων οι διοικούντες τον Ολυμπιακό Βόλου, καθώς όπως ανακοινώθηκε, αύριο Πέμπτη 4 Ιουνίου και ώρα 1.00 μ.μ., οι Γιώργος Βαρούτσικος και Γιώργος Τόρης θα παραθέσουν συνέντευξη Τύπου στην αίθουσα Τύπου του ΕΑΚ Βόλου, κατά την οποία θα κάνουν ενημέρωση για τα οικονομικά της ομάδος και τις τελευταίες επαφές τους με επιχειρηματίες της πόλης.

 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]