Συνέχεια επαφών με υποψηφίους "συμπαίκτες"
- Published in Football League
Σε δεύτερη μοίρα έχουν περάσει εδώ κι αρκετό καιρό τα αγωνιστικά ζητήματα της ερυθρόλευκης ομάδας από τη στιγμή ποιυ δεν υπάρχει βαθμολογικό ενδιαφέρον στα πλέι οφ. Μπορεί σήμερα να υπάρχει ο αγώνας στο Αλκαζάρ, αλλά αυτό που απασχολεί τους Γιώργο Βαρούτσικο και Γιώργο Τόρη είναι να βγει οικονομικά η σεζόν και να γίνει προγραμματισμός για την επόμενη. Οι δύο ισχυροί άνδρες της βολιώτικης ΠΑΕ βρίσκονται σε συνεχείς επαφές με επιχειρηματίες της πόλης του Βόλου που έχουν εκφράσει την πρόθεσή τους να συνεισφέρουν οικονομικά και μάλιστα, ίσως αύριο γίνει μία νέα συνάντηση. Η αγωνιστική περίοδος έχει τραβήξει πολύ και θα ολοκληρωθεί στα μέσα Ιουνίου, ωστόσο εδώ κι αρκετό καιρό οι διοικούντες την ΠΑΕ είναι σε αναζήτηση “συμπαικτών” ώστε να δημιουργηθούν καλύτερες προϋποθέσεις στα ταμεία για να καλυφθούν οι “τρύπες” από προηγούμενες χρονιές και να εξασφαλιστεί ...οικονομική υγεία για το επόμενο πρωτάθλημα. Μάλιστα, μετά το πέρας των πλέι οφ, οι κ.κ. Βαρούτσικος, Τόρης αναμένεται να δώσουν συνέντευξη Τύπου προκειμένου να ενημερώσουν το φίλαθλο κόσμο για τις επαφές τους, τα οικονομικά ζητήματα και την επόμενη ημέρα του Ολυμπιακού Βόλου.