Logo
Print this page

Οριακή η κατάσταση στον Ολυμπιακό

Το τέλος των πλέι οφ περιμένουν άπαντες στον Ολυμπιακό Βόλου με την κατάσταση να είνα πλέον οριακή. Δύο παίκτες έχουν αποχωρήσει ήδη από το ρόστερ, οι ερυθρόλευκοι στα τελευταία τους παιχνίδια παρατάσσονται χωρίς καν να συμπληρώνουν αποστολή, ενώ κι άλλοι ποδοσφαιριστές είναι έτοιμοι να φύγουν, αλλά τους κρατάνε όσο μπορούν ο Ελευθερόπουλος και οι συμπαίκτες του. Βέβαια κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο να υπάρξει κάποια νέα αποχώρηση, αφού πλέον κάποιοι ποδοσφαιριστές έχουν φτάσει στα όρια τους. Όσοι παίκτες έχουν απομείνει προσπαθούν να σώσουν την αξιοπρέπεια της ομάδας και πραγματικά η προσπάθεια τους είναι αξιέπαινη. Αυτό που θέλουν είναι και στη Λάρισα να παραταχθούν για ό,τι καλύτερο και να συνεχίσουν όσο μπορούν με ψηλά το κεφάλι μέχρι το τέλος. Τρεις αγωνιστικές έχουν απομείνει και τα... δύσκολα για την ομάδα θα είναι μετά την ολοκλήρωση της φετινής σεζόν. Ναι μεν υπάρχουν συνάντησεις με επιχειρηματίες που θα μπουν για να βοηθήσουν την ερυθρόλευκη ΠΑΕ, αλλά προς το παρόν, αν δεν υπάρξει κάτι επίσημο, παραμένουν ο προβληματισμός και η ανησυχία. 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]