noodles volos banner

Διεκδικεί βαθμό από λανθασμένο υπολογισμό η Αναγέννηση!

 

Στην Καρδίτσα θεωρούν πως έπρεπε να μπουν στα Play out με περισσότερους bonus πόντους και τώρα διεκδικούν το δίκιο τους μέσω της ΕΠΟ!

 

Έναν ακόμη βαθμό ζητά να της προστεθεί η Αναγέννηση, η οποία κατέθεσε έφεση κατά του Δ.Σ. της Football League σχετικά με τους μπόνους βαθμούς που ξεκίνησε την προσπάθειά της στα πλέι-άουτ η καρδιτσιώτικη ομάδα. Yπενθυμίζεται, ότι από την απόφαση του Δ.Σ. της Ε.Π.Ο. οι πρωτοπόροι των δύο ομίλων στα πλέι-άουτ έχουν μπόνους 3 πόντων, από 2 πόντους πήραν οι δεύτεροι και 1 οι τρίτοι.

Ο συντελεστής στα πλέι-άουτ είναι το «4» (δηλαδή αφαιρείται η διαφορά του 1ου από τον 3ο και ακολούθως αυτή διαιρείται με το 3). Σύμφωνα με το αγωνιστικό τμήμα της Football League, εάν το γινόμενο βγάζει κάτω από μονάδα σε μια ομάδα, π.χ. 0.75, τότε η στρογγυλοποίηση γίνεται προς τα κάτω. Αν το γινόμενο βγάζει έστω 1,5, τότε η στρογγυλοποίηση γίνεται προς τα πάνω. Η Αναγέννηση, η οποία τερμάτισε στην 6η θέση της κανονικής διάρκειας της Football League και μπήκε 2η στα πλέι-άουτ, ξεκίνησε με μπόνους δύο βαθμών, ενώ αρχικά εκτιμήθηκε ότι από τους υπολογισμούς θα έπρεπε να έχει 3. Κι αυτό γιατί, με τη στρογγυλοποίηση του γενομένου, η Football League έκρινε πως η Αναγέννηση έχει 2 βαθμούς, ενώ σε ακριβώς ίδια περίπτωση και με την ίδια στρογγυλοποίηση, η Ζάκυνθος ξεκίνησε τη διαδικασία με 6 βαθμούς.

Αυτό σημαίνει πως με την εκδίκαση της Έφεσης που κατέθεσαν οι άνθρωποι των Κιτρινόμαυρων, είτε θα προστεθεί ένας επιπλέον βαθμός στην Αναγέννηση, είτε θα αφαιρεθεί ένας από τη Ζάκυνθο. Έτσι, η Αναγέννηση προχώρησε σε αυτή την ενέργεια και θέλει να συνεχίσει στα εναπομείναντα τέσσερα παιχνίδια με την καλύτερη συγκομιδή βαθμών. Σημειώνεται πως το αίτημα της θεσσαλικής ΠΑΕ εκδικάστηκε στην επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ την Τετάρτη και η απόφαση αναμένεται την επόμενη εβδομάδα...

 

Last modified onThursday, 21 May 2015 14:40