Η αποχαιρετιστήρια ανακοίνωση του Νίκου Αθανασιάδη
- Published in Γ' Εθνική
Ο Νίκος Αθανασιάδης κάθησε για τελευταία φορά στον πάγκο της Νίκης, ως μέλος του προπονητικού τιμ, στο χθεσινό ντέρμπι, με αντίπαλο την ΑΕ Καραϊσκάκης και, μέσω της προσωπικής του σελίδας στο facebook, ευχήθηκε τα καλύτερα στην ομάδα που αγαπάει.
Όσοι ήταν κοντά στην ομάδα, γνώριζαν πως επρόκειτο για έναν εξαιρετικό επαγγελματία, που έκανε πολύ καλά τη δουλειά του. Ο Νίκος Αθανασιάδης αποτελεί παρελθόν από τους "κυανόλευκους", με την σημερινή πρωινή του ανάρτηση, σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης να δίνει τους τίτλους τέλους, στη μεταξύ τους συνεργασία.
Ο πρώην γυμναστής της Νίκης, που μεγάλωσε κι ανδρώθηκε μέσα από τα σπλάχνα αυτής της ομάδας, είχε υποβάλει την παραίτησή του από την προηγούμενη εβδομάδα, παρ' όλα αυτά, συμφώνησε να ακολουθήσει την αποστολή και στο χθεσινό παιχνίδι της Άρτας, προκειμένου το τεχνικό τιμ να μην είναι ελλιπές, σε ένα από τα κρισιμότερα παιχνίδια της σεζόν.
Ο Αθανασιάδης από σήμερα αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του και φρόντισε να δείξει για μία ακόμα φορά, μέσα από τα δικά του λόγια, πόσο πολύ σεβάστηκε τους ανθρώπους που συνεργάστηκε και πόσο πολύ εκτίμησε τους ιθύνοντες του συλλόγου που του έδωσαν την ευκαιρία να εργαστεί στο σύλλογο, που αγαπούσε από μικρό παιδί.
Αναλυτικά τα όσα έγραψε: "Μέσα απο το παρόν κείμενο θα ήθελα να κάνω γνωστή την αποχώρηση μου απο το τεχνικό τιμ της Νίκης Βόλου. Ήθελα με όλη μου την καρδιά την χθεσινή νίκη στην έδρα της ΑΕ Καραϊσκάκης, ώστε η ομάδα να παραμείνει στις πρώτες θέσεις και μάλιστα αήττητη.... Δεν πειράζει όμως, στους 5 μήνες που είμαι κοντά στην ομάδα πείστηκα ότι οι ποδοσφαιριστές μας είναι ενωμένοι σαν γροθιά και θα καταθέσουν ψυχή φέτος για να πετύχουμε το στόχο μας αλλά και να ικανοποιήσουν τον κόσμο της αγαπημένης μας ομάδας. Εύχομαι μέσα από την καρδια μου η ομάδα μας να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει".