"Δεν είναι αρνητικό που ξεκινάμε εκτός έδρας"
Λίγα λεπτά μετά την κλήρωση του νέου πρωταθλήματος που βρίσκει τον Ολυμπιακό να αρχίζει τη σεζόν με δύο σερί εκτός έδρας παιχνίδια, ο Αποστόλης Χαραλαμπίδης την σχολίασε στο magnesiasports. O προπονητής της ερυθρόλευκης ομάδας δήλωσε σχετικά: "Η κλήρωση μας έφερε…
- Published in Football League
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
