Έφυγε από Παναχαϊκή και πάει Άρη ο Κυβελίδης
Ολοκληρώθηκε η παρουσία του Λεωνίδα Κυβελίδη στην Παναχαϊκή καθώς λύθηκε το συμβόλαιό του με τους Αχαιούς και ...δοεύει προς τη Θεσσαλονίκη και τον Άρη. Η διοίκηση της ΠΑΕ ενημέρωσε σχετικά το πρωί της Τρίτης για το «διαζύγιο» με τον 29χρονο…
- Published in Football League
- Last modified on Tuesday, 29 September 2015 14:07
