"Ευχαριστούμε για τη δυναμική παρουσία"
Αρκετός κόσμος χθες στο ΕΑΚ για την αναμέτρηση τρου Ολυμπιακού Βόλου με τα Χανιά, που ήταν η πρώτη εντός έδρας για την ερυθρόλευκη ομάδα τη φετινή σεζόν στο πρωτάθλημα. Μάλιστα, μετά τη λήξη, εκδόθηκε ευχαριστήρια ανακοίνωση προς τους φιλάθλους. Όπως…
- Published in Football League
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
