Παράπονα από τον διαιτητή Κοσικίδη έχει ο Κισσαμικός
Διαμαρτύρεται για τη διαιτησία ο Κισσαμικός. Μετά τον αγώνα με τον Ολυμπιακό Βόλου και την τεντός έδρας ήττα με σκορ 1-0, η ομάδα του Ρεθύμνου εξέδωσε ανακοίνωση αναφερόμενη στις αποφάσεις του ρέφερι Κοσικίδη.
- Published in Football League
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
