Logo
Print this page

Απ' την Παναχαϊκή στη Λαμία ο Σιατραβάνης

Στο πρώτο μισό της σεζόν με την Παναχαϊκή, στο δεύτερο με τη Λαμία. Η ομάδα της Φθιώτιδας ανακοίνωσε την απόκτηση του Σάββα Σιατραβάνη που προ ημερών αποχώρησε από τους Πατρινούς λόγω οικονομικών προβλημάτων. Ο 23χρονος μέσος ήταν εκ των διακριθέντων στους κοκκινόμαυρους, με φουλ συμμετοχές και γκολ-ασίστ. Εξ' ου και δεν άργησε να βρει τον επόμενο σταθμό της καριέρας του... Η ανακοίνωση: «Η ΠΑΕ ΛΑΜΙΑ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Σάββα Σιατραβάνη. Ο 23χρονος (24/11/1992) μέσος έχει αγωνιστεί στο παρελθόν με τα χρώματα της Παναχαϊκής, του Ηρακλή και της Λάρισας».

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]