noodles volos banner

Δύσκολες ώρες για Παναιγιάλειο

Για περισσότερο από μισή ώρα ο Αντώνης Ρέλλας ανέλυε τους λόγους για τους οποίους ο Παναιγιάλειος βρίσκεται προ των πυλών της αποχώρησης. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ έκανε λόγο για... εξαπάτηση από πλευράς, Μοχάμεντ Μορσέντι. Mέρος της τοποθέτησής του: «Ομάδα δεν θα υπάρχει αύριο. Και δεν θα υπάρχει αν δεν εμφανιστεί κάποιος να στηρίξει την προσπάθεια. Ενημερώθηκα το Σάββατο ότι ο κύριος Μορσέντι απέσυρε το ενδιαφέρον του. Δεν μπορεί να χρηματοδοτεί άλλο. Εμείς είμαστε ξεκάθαροι. Δεν μπορούμε να στηρίξουμε άλλο. Η διοίκηση στηρίχτηκε στη συνέπειά της και γι' αυτό κάναμε ό,τι ήταν δυνατό να ανακτήσουμε την αξιοπιστία που υπήρχε. Νομίζαμε ότι βάλαμε την οικογένειά μας σε μία τάξη και μία σειρά. Σήμερα είναι η ώρα μηδέν για τον Παναιγιάλειο και το εννοώ.

Θα πω την αλήθεια. Μπορεί να λέμε ότι θα αποχωρήσει η Παναχαϊκή, η Ελευσίνα... Η πρώτη ομάδα που θα αποχωρήσει θα είναι ο Παναιγιάλειος. Αυτή η διοίκηση δεν μπορεί να δεχτεί ότι κανείς δεν θα πληρώνεται και δεν πρόκειται να βρει άλλους τρόπους για να βγει η χρονιά. Έχω κάνει πολλά λάθη. Ενημερώθηκα από τον εκπρόσωπο του Μορσέντι, τον κύριο Ανδριόπουλο ότι δεν υπάρχει πια χρηματοδότης. Είναι δύσκολη μέρα για όλους.

Πρέπει οι εργαζόμενοι να ξέρουν το «αύριο». Τα σημεία της αρχικής συμφωνίας με τον Αιγύπτιο ήταν τρία. Μπαίνοντας να βάλει 200 χιλιάδες, κάτι που έκανε, αλλά τα άλλα δύο δεν τα υλοποίησε. Σε όλα τα άλλα ήταν αναξιόπιστος. Στη μεταβίβαση με το τίμημα που είχαμε πει και στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου. Έκανε πίσω. Ομάδα δεν υπάρχει. Για εμάς που διοικούμε δεν υπάρχει αύριο. Μπορεί να ακούγεται σκληρό, αλλά για εμάς είναι οδυνηρό. Δεν διανοούμαι ποτέ ότι κάποιος θα δουλέψει και δεν θα πληρωθεί. Το καλοκαίρι ήμουν ξεκάθαρος. Δεν κρυφτήκαμε. Θα είμαστε μάλλον η πρώτη ομάδα που αποχωρεί και η μοναδική δυστυχώς που δεν χρωστά πουθενά εκτός από τα τρέχοντα. Αυτό με λυπεί πολύ».

Ο Ρέλλας σε εκείνο το σημείο διέκοψε φανερά συγκινημένος και συνέχισε: "Σε ό,τι συμφωνήσαμε ο Μορσέντι ήταν ασυνεπής πλην του πρώτου σκέλους. Δεν είναι η ώρα των ευθυνών. Προσπάθησα για το καλύτερο. Ο Παναιγιάλειος είναι ένας. Αν δεν βρεθεί λύση σε 10 ημέρες με πλήρη ευθύνη το λέω ότι δεν θα υπάρχει ομάδα. Η αξιοπρέπεια μιας ομάδας είναι και η συνέπειά της. Ξεκινήσαμε πριν τέσσερα χρόνια επί εποχής Κουρμπανά μια ομάδα φίλων και προσπαθήσαμε με απόλυτη συνέπεια να στηρίξουμε και να βοηθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις. Αν δεν υπάρξει κάτι καλύτερο με τις συνθήκες και τις προϋποθέσεις που πρέπει, δεν υπάρχει αύριο. Ο καθένας θα πάρει τον δρόμο του. Εμείς θα απολογηθούμε, γιατί αποτύχαμε.
Πιστέψαμε σε ψεύτικα λόγια και αυτό με πικραίνει πολύ. Έχουμε δώσει τα πάντα γι' αυτή την ομάδα. Ζήσαμε την απόλυτη κοροϊδία. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Ο λόγος είναι πάνω από συμβόλαιο. Οι παίκτες έχουν συμβόλαια, αλλά ο λόγος είναι πάνω από αυτά. Σε αυτό βασιστήκαμε».

πηγή flnews.gr