noodles volos banner

Γύρισε στον Εύοσμο ο Μπάρμπας

Επιστροφή σε γνώριμα λημέρια για τον Κώστα Μπάρμπα. Ο 32χρονος κεντρικός αμυντικός ο οποίος στο παρελθόν αγωνίστηκε στην ομάδα του Ευόσμου από το 2003 μέχρι το 2008 αλλά και την σεζόν 2009-2010, ξεκίνησε φέτος στον Ηρακλή Αμπελοκήπων από τον οποίο αποχώρησε, προκειμένου να συνεχίσει την καριέρα του στον Αγροτικό Αστέρα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η Π.Α.Ε. Αγροτικός Αστέρας 1932 ανακοινώνει την υπογραφή προσυμφώνου με τον Κώστα Μπάρμπα, η μεταγραφή του οποίου θα ολοκληρωθεί και τυπικά την 1η Ιανουαρίου. Ο 32χρονος (22/4/1982) κεντρικός αμυντικός επιστρέφει στον Εύοσμο για την τρίτη θητεία του ως «σταχυοφόρος». Στον Αγροτικό Αστέρα είχε αγωνιστεί για πέντε χρόνια από το 2003 ως το 2008 (139 εμφανίσεις, 8 γκολ) και ξανά την περίοδο 2009 - 2010 (31 εμφανίσεις, 1 γκολ). Το βιογραφικό του έχει καταγράψει επίσης ένα χρόνο στην Καβάλα (2008 - 2009, 23 εμφανίσεις, 2 γκολ), τέσσερα χρόνια στη Βέροια (2010 - 2014, 78 εμφανίσεις, 7 γκολ) και ακόμα ένα χρόνο στον Ολυμπιακό Βόλου (2014-2015, 27 εμφανίσεις, 1 γκολ). Στον Αγροτικό Αστέρα μεταγράφεται από τον Ηρακλή Αμπελοκήπων, στον οποίο αγωνίστηκε από το περασμένο καλοκαίρι.»

Στις πρώτες του δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου, έπειτα από την επιστροφή του ανέφερε τα εξής ακόλουθα: «Επιστρέφω στην ομάδα σε μία χρονική στιγμή που μοιάζει δύσκολη λόγω της βαθμολογικής θέσης της, αλλά διαπιστώνω ότι γενικότερα ο σύλλογος έχει κάνει εντυπωσιακά βήματα προόδου τα τελευταία χρόνια. Επειδή δεν σταμάτησα ποτέ να παρακολουθώ τα νέα και τα αποτελέσματα του Αγροτικού Αστέρα, γνωρίζω πολύ καλά ότι το υπάρχον ρόστερ έχει ποιότητα και όλα τα εχέγγυα για να φτάσει σε μία από τις υψηλές θέσεις του πρωταθλήματος. Ειλικρινά ανυπομονώ να ξεκινήσω προπονήσεις με τα χρώματα του Αστέρα και το μόνο που αισθάνομαι ότι πρέπει να πω στους φιλάθλους μας είναι ότι θα δουλέψω σκληρά για να προσφέρω τον καλύτερο μου εαυτό σε αυτούς και στους συμπαίκτες μου».