Πριν την Καλλιθέα, η "υποχρέωση" του Κυπέλλου με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ
- Published in Football League
Με αλλαγμένη σύνθεση θα παραταχθεί ο Ολυμπιακός Βόλου στον αγώνα Κυπέλλου της Πέμπτης όπως και ο αντίπαλος, αλλά οι "ερυθρόλευκοι" θέλουν να αποχαιρετήσουν τη διοργάνωση με ψηλά το κεφάλι, να κατακτήσουν μια νίκη γοήτρου κόντρα σε ένα από τα μεγάλα ονόματα του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Η ομάδα του Σούλη Παπαδόπουλου ολοκληρώνει τους εντός έδρας αγώνες της για το 2015 με την αναμέτρηση Κυπέλλου, καθώς μετά αντιμετωπίζει την Καλλιθέα στην Αθήνα για την 13η αγωνιστική του πρωταθλήματος. Μπορεί να έχει αποκλειστεί μετά τις δύο ήττες, με 1-2 από τα Χανιά και 1-0 από τον Πανθρακικό, ωστόσο θέλει τη νίκη για να αποκτήσει ψυχολογία και να "ζεστάνει" τον κόσμο της. Ο μεθαυριανός αγώνας είναι τεστ προετοιμασίας ενόψει "Ελ Πάσο". Ο έμπειρος τεχνικός αναμένεται για ακόμη μία φορά να δώσει χρόνο συμμετοχής σε παίκτες που δεν έχουν αγωνιστεί πολύ όπως είναι οι Δασκαλάκης, Κεσίδης, Καρράς, Κυζιρίδης, Σκοπελίτης, Αλαμάνης, Πολύζος ώστε να ξεκουράσει τους λεγόμενους βασικούς ενόψει της εξόδου στην Καλλιθέα που "καίει" τον Ολυμπιακό.
Αδιάφορη η ομάδα δεν μπορεί να είναι όταν τίθεται αντιμέτωπη με τον ΠΑΟΚ κι αυτό είναι το μήνυμα του προπονητή προς τους "ερυθρόλευκους" ποδοσφαιριστές, ενώ να συμπληρώσουμε πως παρά το γεγονός ότι το ματς αρχίζει στις 15:00 και γίνεται ημέρα Πέμπτη, η διοίκηση περιμένει αρκετό κόσμο στο ΕΑΚ.