Logo
Print this page

Στρατηλάτης: «Ο Ολυμπιακός φοβάται μόνο τον κακό του εαυτό» (video)

Για τον στόχο που θέτει ο ίδιος: «Σίγουρα όλα τα παιδιά που ήρθαμε είχαμε έναν στόχο να οδηγήσουμε την ομάδα εκεί που της αξίζει πραγματικά στην Α’ Εθνική. Και δικός μου στόχος είναι σαν οικογένεια να οδηγήσουμε την ομάδα στην άνοδο».  

Για το αν έχει δέσει ο Ολυμπιακός: «Έχει πολύ ταλέντο η ομάδα, ποιότητα και πολύ εμπειρία με τους ποδοσφαιριστές που έχουν έρθει. Το μόνο πράγμα που θα χρειαστεί επειδή έχουν έρθει πάρα πολλά παιδιά  και αυτό δεν είναι τόσο θετικό σε μία ομάδα, θα πρέπει να δέσουμε. Αυτό γίνεται μέσα από μία πολύ καλή δουλειά μέσα στο γήπεδο και ευελπιστώ όσο το δυνατόν γρηγορότερα να έρθουν τα αποτελέσματα».

Για το αν θα είναι έτοιμη η ομάδα για την πρεμιέρα και για τα δύο εκτός έδρας παιχνίδια: «Θα αρχίσει να φαίνεται σιγά, σιγά η δουλειά μέσα στο γήπεδο. Στο φιλικό με τη Λαμία δείξαμε κάποια στοιχεία. Δεν είμαστε 100% έτοιμοι αυτή τη στιγμή, αλλά πιστεύω ότι θα παρουσιαστούμε έτοιμοι γιατί δουλεύουμε πάρα πολύ. Αυτό που θα πρέπει να δούμε είναι τον εαυτό μας. Το μόνο που φοβόμαστε είναι ο κακός μας εαυτός. Αυτόν πρέπει να περιορίσουμε φέτος για να παίρνουμε θετικά αποτελέσματα». 

Media

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]