noodles volos banner

Πήρε Ιντζίδη η Παναχαϊκή

Ο Χρήστος Ιντζίδης είναι και επίσημα παίκτης της Παναχαϊκής αφού υπέγραψε διετές συμβόλαιο με την κοκκινόμαυρη ομάδα. Μάλιστα συμμετείχε και στην χθεσινή προπόνηση. Στο πρώτο μισό της περσινής σεζόν ήταν στον Απόλλωνα Λεμεσού της Κύπρου, ενώ στη συνέχεια εντάχθηκε στο δυναμικό του Ολυμπιακού Βόλου, μετρώντας 8 συμμετοχές.
Πάντως, η Παναχαϊκή δεν κάνει μόνο μεταγραφές αλλά φροντίζει αθόρυβα να ανανεώνει και συμβόλαια παικτών. Σύμφωνα με πληροφορίες τις τελευταίες ημέρες τόσο ο Μαρκ Ασίγκμπα, όσο και ο Λυμπέρης Στεργίδης μίλησαν με την διοίκηση και συμφώνησαν να κάνουν επέκταση των συμβολαίων τους με την πατρινή ομάδα. Έτσι και οι δυο παίκτες υπέγραψαν νέα τριετή συμβόλαια αφού ήταν επιθυμία και της τεχνικής ηγεσίας η ανανέωση με τους δυο παίκτες.