Logo
Print this page

17+1 ομάδες, στην Επιτροπή Εφέσεων οι δευτεραθλητές της Γ'

Το διοικητικό συμβούλιο της Football League δεν έκανε κανέναν σοφότερο, απλά επιβεβαίωσε πρακτικά τον νομικό δρόμο που θα πρέπει να ακολουθήσει ο Άρης για να ανέβει από τη Γ' Εθνική. Δήλωσαν τυπικά συμμετοχή 17 ομάδες (όπως αναμενόταν, μετά την αποχώρηση Νίκης Βόλου και ΟΦΗ) και περιμένουν Κέρκυρα ή Λεβαδειακό, ούτως ώστε όταν τελειώσει η γνωστή ιστορία, να συμπληρωθεί ένας αριθμός 18 ομάδων. Λάρισα και Ολυμπιακός Βόλου κατέθεσαν δύο προτάσεις. Η μία κάνει λόγο για διεξαγωγή του πρωταθλήματος με 18 ομάδες, δηλαδή να μην καλυφθούν τα κενά των ΟΦΗ και Νίκη Βόλου. Η δεύτερη πρόταση αναφέρει ότι εάν τελικά αποφασιστεί η διεξαγωγή του πρωταθλήματος με 20 ομάδες, να καλυφθούν τα κενά από τις ομάδες που υποβιβάστηκαν!
H προκήρυξη του πρωταθλήματος κάνει λόγο για 20 ομάδες. Κάπως έτσι, λοιπόν, οι περσινοί δευτεραθλητές της Γ’ Εθνικής (Άρης, ΑΕ Καραϊσκάκης, Κηφισιά, Παναργειακός) απέκτησαν έννομο συμφέρον για να πάρουν τις δύο κενές θέσεις. Η Football League φυσικά δεν πήρε κάποια απόφαση και πέταξε το μπαλάκι στην ΕΠΟ, όπου θα κριθεί το θέμα ανόδου. Ο Άρης σίγουρα θα καταθέσει την Τρίτη την έφεσή του για να μπορέσει να αποκτήσει δικαίωμα προβιβασμού, ενώ αναμένεται να δούμε τι θα κάνουν οι άλλες τρεις ομάδες… Σύμφωνα με πληροφορίες, η Επιτροπή θα συνεδριάσει την προσεχή Πέμπτη (20/8) και μέχρι το τέλος της εβδομάδας αναμένεται η απόφαση, προκειμένου στη συνέχεια να οριστούν μπαράζ (αν θα ‘ναι θετική η απόφαση).
Πάντως οι μέχρι στιγμής 17 ομάδες... δεν βλέπουν με καλό μάτι το να γίνουν 20 (όπως ορίζει η προκήρυξη). Οι λόγοι προφανείς... Πρώτον γιατί θα μειωθεί η πίτα στα έσοδα από τηλεοπτικά και ΟΠΑΠ, ενώ θα υπάρξει δεδομένα κι ένας ακόμα υποψήφιος για άνοδο στη Σούπερ Λίγκα, ο Άρης. Βέβαια η Επιτροπή της ΕΠΟ είναι που θα αποφασίσει βάσει κανονισμών κι όχι βάσει «θέλω».

Last modified onMonday, 17 August 2015 17:13
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]