Απογοητευμένοι από τη συμπεριφορά των φιλάθλων
- Published in Football League
Απογοητευμένοι είναι στον Ολυμπιακό Βόλου από τη συμπεριφορά των φιλάθλων τους. Η μεγαλύτερη μερίδα οπαδών έχει γυρίσει την πλάτη στην ομάδα φέτος και δεν τη στήριξε παρότι έκανε μία τεράστια προσπάθεια στο πρωτάθλημα της Football League με ένα εντελώς ανανεωμένος και σε γενικές γραμμές νεανικό σύνολο, που πρωταγωνίστησε στον όμιλο του. Τα εισιτήρια που κόπηκαν πλησίασαν τα 1000 στο ντέρμπι με τον Ηρακλή, ενώ το γήπεδο είχε περίπου 1800 με 2000 φιλάθλους. Η παρουσία για ένα τόσο κρίσιμο ντέρμπι χαρακτηρίζεται μέτρια στις κερκίδες του ΕΑΚ από τους ανθρώπους της ομάδας, αλλά και γενικότερα η διοίκηση και η ομάδα περίμεναν μεγαλύτερη στήριξη κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Όσο για τα μικροεπεισόδια στο τέλος, πραγματικά είναι κάτι που θλίβει τους ανθρώπους της ομάδας καθώς το πιο πιθανό είναι για την απερισκεψία ελάχιστων φιλάθλων του Ολυμπιακού, η ΠΑΕ σε μία δύσκολη οικονομική περίοδο να κληθεί να πληρώσει και πρόστιμο... Μια κροτίδα μάλιστα έπεσε κοντά σε ένα ball boy με κίνδυνο να το τραυματίσει... Όλα αυτά πραγματικά δεν ταιριάζουν σε μία ομάδα όπως ο Ολυμπιακός Βόλου.
