noodles volos banner

"Εμείς σκοπεύουμε να πρωτοτυπήσουμε..."

Ο Ηρακλής Ψαχνών επιφυλάχθηκε για... πρωτότυπη φιλοξενία στον Αχαρναϊκό. Η διοίκηση του Ηρακλή Ψαχνών εξέδωσε ανακοίνωση κι αφού συνεχάρη τη διαιτησία και το τεχνικό τιμ του Αχαρναϊκού, εξέφρασε έντονα παράπονα για τη φιλοξενία, αφού έκανε λόγο για... σουλάτσο φουσκωτών και φτύσιμο προς τους ποδοσφαιριστές!

Η ΠΑΕ ανέφερε: «Η ΠΑΕ Ηρακλής Ψαχνών, όσον αφορά τον χθεσινό αγώνα στο γήπεδο του Μενιδίου με τον Αχαρναικό, θα ήθελε να εκφράσει τα συγχαρητήρια στον διαιτητή Σελίμο για την αντικειμενική διαιτησία του, την εκτίμησή της για το καθαρό παιχνίδι των ποδοσφαιριστών του Αχαρναικού και την άψογη συμπεριφορά του προπονητικού team και να προσκαλέσει τους φιλάθλους του να παρακολουθήσουν τον αγώνα του 2ου γύρου στα Ψαχνά, παρέα με τους φιλάθλους μας. Εμείς σκοπεύουμε να πρωτοτυπήσουμε. Δεν πρόκειται να φτύσουμε τους αντίπαλους ποδοσφαιριστές, να γεμίσουμε τον αντίπαλο πάγκο με καφέδες, νερά και σάλια και δεν θα προσλάβουμε φουσκωτούς και περιθωριακούς να σουλατσάρουν εντός γηπέδου, παίζοντας στο τελευταίο δεκάλεπτο με μία μπαλα στο γήπεδο. Δεν το λες και λίγο».