Logo
Print this page

Ζήτησε συγνώμη από τον κόσμο της η ΑΕΛ

Η διοίκηση της ΑΕΛ με ανακοίνωσή της ζητάει συγγνώμη από τον κόσμο της επειδή δεν θα μπορεί να βρεθεί στο ματς των πλέι οφ με τον Απόλλωνα λόγω της τιμωρίας για τα επεισόδια στον αγώνα με τον Ολυμπιακό Βόλου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ομάδας της Λάρισας: «Η ΑΕΛ μετά την χθεσινή απόφαση βρίσκεται πλέον και τυπικά στα play off όπου θα διεκδικήσει την άνοδο εκεί όπου ανήκει, στην Super League. Δυστυχώς την πρώτη αγωνιστική αυτής της προσπάθειας η ομάδα μας θα αγωνιστεί χωρίς την παρουσία των φιλάθλων της εξαιτίας της τιμωρίας για τα επεισόδια στον αγώνα με τον Ολυμπιακό Βόλου.

Η διοίκηση της ΠΑΕ, αισθάνεται την ανάγκη να ζητήσει συγγνώμη από τον κόσμο της ΑΕΛ, και ιδιαίτερα από όσους ήθελαν να βρεθούν κοντά στην ομάδα στο συγκεκριμένο αγώνα, διότι εσφαλμένα εκτίμησε τις συνθήκες και αναλαμβάνει ακόμα και το μερίδιο εκείνο της ευθύνης που δεν της αναλογεί στην όλη υπόθεση. Μπροστά της τώρα η ΑΕΛ έχει δέκα τελικούς για την εκπλήρωση του μεγάλου στόχου της.

Δέκα τελικούς που απαιτούν συσπείρωση όλων γύρω από τους παίκτες και την ομάδα, έτσι όπως ο κόσμος της ΑΕΛ γνωρίζει και με τρόπο που θα προστατεύσει την ομάδα και θα αποτρέψει ακραίες ενέργειες, καθώς πλέον δεν υπάρχει περιθώριο λάθους από κανέναν, γιατί είναι πολλοί αυτοί που καραδοκούν να το εκμεταλλευτούν».

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]