Μία αγωνιστική κεκλεισμένων θυρών για τη Λάρισα
- Published in Football League
Η Πειθαρχική Επιτροπή της Footbal League τιμώρησε με ποινή αποκλεισμού μίας αγωνιστικής την έδρα της ΠΑΕ Λάρισα, καθώς και με πρόστιμο 7.500 ευρώ για τα έκτροπα που σημειώθηκαν στο Αλκαζάρ στο θεσσαλικό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό Βόλου, απάλλαξε όμως από κάθε κατηγορία τον πρόεδρο των «βυσσινί», Βαγγέλη Πλεξίδα.
Η απόφαση:«Απαλλάσσει την ΠΑΕ ΛΑΡΙΣΑ και τον Ε. ΠΛΕΞΙΔΑ από την αποδιδόμενη σε αυτούς με την υπ΄ αριθ. 76/332015 πρώτη πράξη.Δέχεται ότι η α΄εγκαλούμενη τέλεσε τις λοιπές αποδιδόμενες σε αυτήν πειθαρχικές παραβάσεις. Επιβάλλει στην ΠΑΕ ΛΑΡΙΣΑ τις πειθαρχικές ποινές α. του χρηματικού προστίμου των επτά χιλιάδων και πεντακοσίων (7.500) ευρώ και β. τη διεξαγωγή αγώνα μίας (1) αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών χωρίς θεατές, για την αγωνιστική περίοδο του Πρωταθλήματος 2014-2015 (αγώνας της 22/2/2015 με ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ)».
