noodles volos banner

Διαμαντόπουλος: «Ο Ολυμπιακός πρέπει να είναι στην Α’ Εθνική»

Ο Σταύρος Διαμαντόπουλος τόνισε στη συνέντευξη Τύπου μετά την ήττα του Αιγινιακού στο ΕΑΚ, ότι ο Ολυμπιακός Βόλου πρέπει να είναι στην Α’ Εθνική.

«Ηταν ένα παιχνίδι αρκετά δύσκολο για εμάς εκτός έδρας. Το παλέψαμε. Ο Ολυμπιακός έχει υψηλούς στόχους και πρέπει να έχει. Πρέπει να είναι στην Α’ Εθνική κατηγορία. Πέρασα εδώ περισσότερες καλές στιγμές παρά άσχημες. Για το παιχνίδι, ήταν ένα παιχνίδι στο οποίο δικαιούμασταν κάτι καλύτερο. Στο ποδόσφαιρο δεν είναι πόσες ευκαιρίες κάνεις αλλά το γκολ. Εμείς δεν ευτυχήσαμε να κάνουμε το γκολ. Εύχομαι στον Ολυμπιακό καλή πορεία».