Κούτσης: "Εφεύρεση το πέναλτι"
- Published in Football League
Εφεύρεση χαρακτήρισε το πέναλτι με το οποίο η Λαμία κέρδισε ο προπονητής του Ολυμπιακού Βόλου, Γιώργος Κούτσης. Στις σύντομες δηλώσεις του στη συνέντευξη Τύπου, επισήμανε: "Παίζαμε με έναν αντίπαλο εξαιρετικά καλό, δεν είναι καθόλου τυχαία η βαθμολογική του θέση. Στο παιχνίδι καταφέραμε και προηγηθήκαμε, θα μπορούσαμε να πετύχουμε και δεύτερο τέρμα αν είχαμε καθαρό μυαλό στις τελικές μας επιλογές. Στο δεύτερο ημίχρονο, μας πίεσε ο αντίπαλος, σε μια αδράνεια ισοφαριστήκαμε και καταφέραμε να χάσουμε το παιχνίδι στο τελευταίο λεπτό. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να πάρουμε κάτι από αυτό το ματς. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά για τη μεγάλη προσπάθεια που κάνανε. Δεν έχω προσωπική άποψη αλλά από ότι μου είπαν, θέλω να πω ότι το πέναλτι ήταν μια εφεύρεση. Σε τέτοια παιχνίδια, θα πρέπει οι διαιτητές να είναι πολύ προσεκτικοί και σίγουροι στις αποφάσεις τους".
Μπάρμπας: "Λόγω εξωτερικών παραγόντων..."
Τους παίκτες του Ολυμπιακού εκπροσώπησε ο Κώστας Μπάρμπας, ο οποίος δήλωσε: «Είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια πολύ καλή ομάδα. Ευτυχήσαμε να προηγηθούμε στο σκορ και θα μπορούσαμε να διαχειριστούμε καλύτερα το σκορ. Δεχτήκαμε πίεση στο δεύτερο ημίχρονο λόγω της Λαμίας και λόγω εξωτερικών παραγόντων. Δεν έχω σταθεί στη διαιτησία ποτέ αλλά είναι κρίμα να κρίνονται τα ματς από έναν άνθρωπο που ήρθε σήμερα στη Λαμία να σφυρίξει».
