noodles volos banner

Επίθεση της ΠΑΕ Απόλλων στους ποδοσφαιριστές της ομάδας!

Μεγάλο… κράξιμο της διοίκησης του Απόλλωνα Σμύρνης προς τους παίκτες της ομάδας, χαρακτηρίζοντάς τους ανεπαρκείς για τη φανέλα της ομάδας, με την ΠΑΕ να ζητά συγγνώμη από τον κόσμο για τις τελευταίες απαράδεκτες εμφανίσεις! Η επίσημη αντίδραση ήρθε λίγη ώρα μετά την ήττα από τον Ηρακλή Ψαχνών, βγάζοντας στη... σέντρα τους ποδοσφαιριστές του Νίκου Κωστένογλου για την απόδοσή τους, επιρρίπτοντας ευθύνες στον κακό σχεδιασμό του καλοκαιριού.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ αναφέρει χαρακτηριστικά: "Η ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης ζητά συγγνώμη από όλους τους φιλάθλους της ομάδας μας και κυρίως όσους την ακολούθησαν στις εκτός έδρας αναμετρήσεις με τον Παναιγιάλειο και τον Ηρακλή Ψαχνών. Τους ευχαριστεί θερμά για τη στήριξη και αισθάνεται την ανάγκη να απολογηθεί για τις απαράδεκτες εμφανίσεις, οι οποίες οφείλονται στον εξαιρετικά κακό σχεδιασμό του καλοκαιριού.
Το καλοκαίρι ήρθαν στην Ριζούπολη ποδοσφαιριστές μεταξύ των οποίων κάποιοι που δεν μπορούν να προσφέρουν σε μια ομάδα του επιπέδου του Απόλλωνα Σμύρνης. Ποδοσφαιριστές που αν και αμείβονται πλουσιοπάροχα και πάντα στην ώρα τους απέδειξαν ότι δεν διαθέτουν το αγωνιστικό ανάστημα που απαιτείται για να φορούν τη φανέλα της ομάδας μας. Από αυτή τη στιγμή, πρώτο μέλημα τις διοίκησης είναι να γίνουν τα ταχύτερο δυνατό οι αλλαγές που πρέπει έτσι ώστε η ομάδα να συνεχίσει την προσπάθεια για την υλοποίηση του στόχου που έχουμε θέσει".