3.000 ευρώ για… πέταμα;
- Published in Football League
Οι πληροφορίες ότι η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου δεν πλήρωσε καν το παράβολο για να ισχύσει η έφεση της και να συζητηθεί για την άδεια συμμετοχής, έχουν προκαλέσει ποικίλες απορίες και ερωτήματα…
Η πρώτη έχει να κάνει με τα σχέδια των ανθρώπων που τη διοικούν για την ομάδα τη νέα σεζόν και τα σενάρια που ακούγονται δεν είναι και τόσο καλά. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι αν δεν υπάρξουν άμεσα «συμπαίκτες» για τους κ.κ. Βαρούτσικο και Τόρη ή αν δεν υπάρξει ενδιαφέρον γενικότερα για την ομάδα, τότε δεν αποκλείεται κανένα σενάριο για την ομάδα του Ολυμπιακού, ειδικά αν δεν υπάρξει ενδιαφέρον από τους φιλάθλους.
Οι παίκτες και το προπονητικό τιμ έχουν σοβαρά οικονομικά θέματα με την ομάδα και στην παρούσα φάση, αν τα 3.000 ευρώ ήταν σίγουροι στον Ολυμπιακό ότι θα πήγαιναν για… πέταμα, αφού δεν θα εξασφάλιζε την άδεια η ομάδα, τότε καλά έκαναν και δεν τα κατέθεσαν. Όμως η επιτροπή, έδειξε ανέχεια και κατανόηση σε συλλόγους με προβλήματα και ίσως τελικά εκ των υστέρων η απόφαση των ανθρώπων της ΠΑΕ, να μην ήταν η καλύτερη δυνατή.
Όπως και να χει το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός δεν πλήρωσε καν το παράβολο για την έφεση δείχνει πρώτον την οικονομική του κατάσταση και δεύτερον προδιαθέτει για… διάφορα σενάρια σε σχέση με την επόμενη μέρα… Μάλιστα η κίνηση τους αυτή δεν έχει καμία σχέση με το ότι έβγαινε προς τα έξω σε σχέση με την έφεση που κατέθεσε η ΠΑΕ, μετά την πρώτη απόρριψη του φακέλου της. Έτσι είναι φυσικό να υπάρχει μία ανησυχία και αρκετές απορίες γύρω από το μέλλον της.