Πήρε την...εκδίκησή του ο Βοσνιάδης στο Αλκαζάρ
- Published in Football League
Τέλος στα όνειρα της Λάρισας για άνοδο στην SuperLeague έβαλε ο Απόλλων Σμύρνης με την εκτός έδρας νίκη με 1-0, για την 2η αγωνιστική των playoff. Οι βυσσινί, ήθελαν να κάνουν το δύο στα δύο στα playoff, ώστε να παραμείνουν ζωντανοί στην υπόθεση ανόδου. Όμως ο Μπαμ Μπαμ, είχε άλλη άποψη, καθώς με το δικό του γκολ, η Ελαφρά Ταξιαρχία έφυγε από το Αλκαζάρ με το «διπλό».
Η Λάρισα μπήκε δυνατά στο παιχνίδι. Είχε τον έλεγχο του αγώνα, ενώ δημιούργησε και κάποιες καλές στιγμές. Καλύτερη στιγμή στο 17'. Ο Βασιλαντωνόπουλος κράτησε τον Ενγκεσάν και καταλογίστηκε πέναλτι. Ο Μπόγιοβιτς εκτέλσε αλλά έπεσε σωστά ο Ταΐρης και απέκρουσε. Από εκείνο το σημείο, ο Απόλλωνας ανέβασε την απόδοση και προσπάθησε να γίνει απειλητικός. Στο 49' ο Λαγός έβγαλε εξαιρετική κάθετη στον κενό χώρο για τον Μπαμ Μπαμ, ο οποίος σε θέση τετ α τετ, μπήκε στην περιοχή, μόνος μπροστά από τον Πατσιογιώργο και πλάσαρε εύστοχα για το 0-1. Ο Απόλλωνας έμεινε με δέκα παίκτες καθώς αποβλήθηκε ο Φαρινόλα στο 55’ αλλά δεν άλλαξε κάτι μέχρι το τέλος.
Συνθέσεις:
ΑΕΛ: Πατσιογεώργος, Καρανίκας (60' Πίντο), Κοντοδήμος, Δεληζήσης, Σαρακατσάνος, Πινδώνης, Νεμπεγλέρας, Μπανούσης (83' Ελιομάρ), Σερζίνιο, Ν' Γκεσάν, Μπόγιοβιτς (71' Γιάντσης).
ΑΠΟΛΛΩΝ: Ταΐρης, Βασιλαντωνόπουλος, Γκόλιας, Κύργιας, Κοτσώνης, Ψιάνος, Μπαμ Μπαμ (77' Σουάνης), Λαγός (71' Τζιώρας), Φαρινόλα, Ανγκούλο, Άρσιτς (64' Ηρακλής).