Logo
Print this page

Διαμαντόπουλος: «Όλα για όλα στα πλέι οφ»

 

Ο Δημήτρης Διαμαντόπουλος, που έχασε το πέναλτι στην Καρδίτσα απέναντι στην Αναγέννηση, μίλησε στην κάμερα του OTE tv αμέσως μετά τη λήξη του ματς του Ολυμπιακού.

Συγκεκριμένα είπε: «Δυστυχώς για εμάς βρεθήκαμε πίσω στο σκορ από ένα λάθος. Προσπαθήσαμε να ανεβάσουμε την απόδοση μας και μας δόθηκε η ευκαιρία με πέναλτι να ισοφαρίσουμε. Έχασα την εκτέλεση. Αν είχαμε κάνει το 1-1 θα μπορούσε το παιχνίδι να ήταν διαφορετικό και να παίζαμε σε πιο ανοικτούς χώρους. Συνεχίζουμε. Είμαστε στα πλέι οφ. Πάμε τα παίξουμε για όλα για όλα». 

 

Last modified onSunday, 05 April 2015 17:05
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]