Άγριο ξύλο στη Λαμία!
- Published in Football League
Ούτε η απειλή του λουκέτου δεν πτόησε τους ανεγκέφαλους των γηπέδων. Άγριες συμπλοκές σημειώθηκαν στις κερκίδες του γηπέδου της Λαμίας και τον αγώνα της τοπικής ομάδας με την Αναγέννηση Καρδίτσας. Την ώρα που το ελληνικό ποδόσφαιρο θα μπει στο… ψυγείο επ’ αόριστον, ορισμένοι έδωσαν έναν ακόμη λόγο σε όσους θεωρούν πως η κατάσταση αθεράπευτα «άρρωστη». Στον αγώνα της Λαμίας με την Αναγέννηση Καρδίτσας (2-1) σημειώθηκαν απίστευτα επεισόδια. Πριν την έναρξη του αγώνα, οπαδοί με καλυμμένα τα πρόσωπά τους ήρθαν σε συμπλοκές με αστυνομικούς χρησιμοποιώντας σαν όπλα καρέκλες και οτιδήποτε άλλο υπήρχε… διαθέσιμο. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν αναφορές για τραυματίες (αν και μοιάζει αναπόφευκτο κάτι τέτοιο) ή συλλήψεις.
Οι φωτογραφίες είναι από το Star Κεντρικής Ελλάδας.
Last modified onWednesday, 25 February 2015 18:39
