Logo
Print this page

«Παίκτες, διοίκηση και φίλαθλοι δίνουν απαντήσεις στον αγωνιστικό χώρο»

Ανακοίνωση κάλεσμα εξέδωσε η Λέσχη Φιλάθλων Ολυμπιακού Βόλου, Μυρμιδόνες ενόψει των δυο εντός έδρας αγώνων που ακολουθούν με Πιερικό και Λαμία.

Συγκεκριμένα: Για μία ακόμα φορά οι κορόνες της αντιπαράθεσης και εχθρότητας της γειτονικής ομάδας (πόλης) έπεσαν στο κενό. Η ομάδα μας, παίκτες, διοίκηση, φίλαθλοι, απέδειξαν ότι δεν πτοούνται και δίνουν τις απαντήσεις στον αγωνιστικό χώρο. Καλούμαι τα μέλη, τους φίλους και γενικά όλους τους φιλάθλους να δώσουν το παρών στο ΕΑΚ και ναι ενισχύσουν και να επιβραβεύσουν τη μεγάλη προσπάθεια της οικογένειας του Ολυμπιακού Βόλου. Οι Μυρμιδόνες θα δώσουν και πάλι δυναμικό, ενωτικό και κόσμιο παρών για το καλό της αγαπημένης μας ομάδας. 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]