Logo
Print this page

ΑΕΛ: «Το υπάρχον καθεστώς ευνοεί κάτι ομαδούλες σαν τον Ολυμπιακό»

Το ντέρμπι τελείωσε με τον Ολυμπιακό να αναδεικνύεται μεγάλος νικητής, αλλά ο «χαρτοπόλεμος» συνεχίζεται με την ΠΑΕ ΑΕΛ, να μην μπορεί να χωνέψει τελικά την ήττα της και να συνεχίζει με προκλητικές ανακοινώσεις. Η τελευταία ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΛ σε αυτή του Ολυμπιακού ότι ο «πελάτης έχει πάντα δίκιο».

«Αν και η ανακοίνωση μας δεν αφορούσε την ομάδα του Ολυμπιακού Βόλου, κατανοούμε ότι το υπάρχον καθεστώς στο Ελληνικό ποδόσφαιρο ευνοεί "ομαδούλες" σαν και τη δική τους, που θα παίξουνε για ακόμη μια φορά το ρόλο κομπάρσου στα playoff.»

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]