ΑΕΛ: «Το υπάρχον καθεστώς ευνοεί κάτι ομαδούλες σαν τον Ολυμπιακό»
- Published in Football League
Το ντέρμπι τελείωσε με τον Ολυμπιακό να αναδεικνύεται μεγάλος νικητής, αλλά ο «χαρτοπόλεμος» συνεχίζεται με την ΠΑΕ ΑΕΛ, να μην μπορεί να χωνέψει τελικά την ήττα της και να συνεχίζει με προκλητικές ανακοινώσεις. Η τελευταία ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΛ σε αυτή του Ολυμπιακού ότι ο «πελάτης έχει πάντα δίκιο».
«Αν και η ανακοίνωση μας δεν αφορούσε την ομάδα του Ολυμπιακού Βόλου, κατανοούμε ότι το υπάρχον καθεστώς στο Ελληνικό ποδόσφαιρο ευνοεί "ομαδούλες" σαν και τη δική τους, που θα παίξουνε για ακόμη μια φορά το ρόλο κομπάρσου στα playoff.»
