Το μήνυμα της Νίκης για τη Γενοκτονία του Μικρασιατικού Ελληνισμού
- Published in Γ' Εθνική
Δε θα μπορούσε να ξεχάσει η Νίκη με τις προσφυγικές καταβολές τη σημερινή μαύρη επέτειο της Γενοκτονίας του Μικρασιατικού Ελληνισμού. Έτσι λοιπόν στο σάιτ της ποδοσφαιρικής ομάδας αναρτήθηκε το παρακάτω μήνυμα:
«14 Σεπτεμβρίου 1922, ημέρα της Γενοκτονίας του Μικρασιατικού Ελληνισμού...
Οι μνήμες νωπές...
Αλύτρωτες Πατρίδες...
Ξεριζωμός...
Νέα Ιωνία...
Ευαγγελίστρια...
Νίκη...
Η Νίκη ακουμπά την ιστορία!!!»
Tagged under
