Ευχαριστίες της διοίκησης της Νίκης στον κόσμο της
- Published in Γ' Εθνική
H διοίκηση της Νίκης ευχαρίστησε τους φιλάθλους για την παρουσία τους στη Φιλιππιάδα: "Ο πρόεδρος κ. Σάκης Τζήμας και η Διοίκηση Ποδοσφαίρου της Νίκης Βόλου αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν τον κόσμο μας, που βρέθηκε την Κυριακή (11/9) στην Φιλιππιάδα και ενίσχυσε με όλες του τις δυνάμεις τους ποδοσφαιριστές μας, στο νικηφόρο παιχνίδι με τον Εθνικό.
Η μεγάλη οικογένεια της Νίκης Βόλου ενωμένη, μπορεί να πετύχει τα πάντα! Ραντεβού για το παιχνίδι της 2ης αγωνιστικής κόντρα στον Αχιλλέα Νεοκαισάρειας, στο θρυλικό σπίτι μας, στο "Π. Μαγουλάς"... Σας περιμένουμε."
Tagged under